Tervetuloa mukaan Suomen hauskimpaan karjalaseuraan!

Suistamon Perinneseura

on valtakunnallinen pitäjäseura, jolla on noin 500 jäsentä eri puolilla Suomea. Perinneseuran jäsenenä tuet rajakarjalaista kulttuuriperintöä ja pääset mukaan rentoon ja iloiseen suistamolaisporukkaan. Jäsenetuihin kuuluu myös kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä jäsenlehti Perinneviesti. Perinneseuran jäsenenä saat lisäksi myös Karjalan Liiton jäsenedut ja -julkaisut.

Jäsenmaksu on 30 € / vuosi.

Jäseneksi voit liittyä sivun alareunan lomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen jasenet@suistamonperinneseura.fi.

Suistamon Perinneseuran jäsenedut

• Jäsenlehti Perinneviesti

Kaksi kertaa vuodessa ilmestyvä Perinneviesti käsittelee Suistamoa ja suistamolaisuutta monipuolisesti.

• Toiminta ja tapahtumat

Suistamon Perinneseuran jäsenenä pääset mukaan aktiiviseen suistamolaistoimintaan ja monipuolisiin tapahtumiimme eri puolella Suomea ja verkossa.

• Rajakarjalainen kulttuuriperintö

Suistamon Perinneseuran jäsenenä olet mukana tukemassa rajakarjalaisen kulttuuriperinnön elinvoimaisuutta.

Tulgua terveh miän sebrah!

Liity jäseneksi!

Liity Suistamon Perinneseuran jäseneksi täyttämällä alla oleva lomake tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen jasenet@suistamonperinneseura.fi. Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostisi ja syntymäaikasi. Voit kertoa myös sukusi nimen ja kotikylän Suistamolla, mikäli tiedät sen.