Suistamo Shop

Suistamo Shopista löydät Perinneseuran ainutlaatuisia tuotteita kotiin ja lahjaksi.

Tilaa Suistamo Shopin tuotteita sivun alareunan lomakkeella tai sähköpostitse osoitteesta info@suistamonperinneseura.fi.

Kirjoita tilaukseen yhteystieojesi lisäksi haluamasi tuotteen nimi, kappalemäärä sekä tarvittessa myös tuotteen koko ja väri. Ostamalla tuotteitamme tuet Suistamon Perinneseuran toimintaa.

Tilauksiin lisätään toimituskulut.

Suistamo Shop

• Suistamon perinnepuvun kaavat ja ohjeet

Suistamon perinnepuku on Seija Raitasen suunnittelema ja Anu Aaltosen kaavoittama sarafaanipuku. Valmistus- ja ompeluohjeiden lisäsi kokonaisuuteen kuuluvat kiilasarafaanin, rätsinän, sorokan ja taskun kaavat.

Hinta 45 € + toimituskulut

• Suistamo-paita logolla, unisex

Perinteinen suora unisex T-paita Suistamon Perinneseuran logolla. Koot S-L.

HUOM! Paita on pientä mitoitusta, valitse omaa kokoasi yhtä numeroa isompi paita. Värit musta ja vihreä.

Hinta 20 € + toimituskulut

• Suistamo-paita, ladyfit-malli

Naisten tyköistuva ladyfit-mallinen T-paita. Etupuolella iso Suistamon Perinneseuran logo. Värit vihreä/musta, koot XS-L.

HUOM! Paita on pientä mitoitusta, valitse omaa kokoasi yhtä numeroa isompi koko.

Hinta 20 € + toimituskulut

• Perinneseuran juhlavuoden T-paita

Suistamon Perinneseuran 70-vuotisjuhlavuoden paita. Unisex-malli ja ladyfit.

Perinteinen suora, unisex t-paita miehille ja naisille. Koot: S-4XL.

Naisten tyköistuva ladyfit-malli, koot: S-2XL.

HInta: 25 € + toimituskulut

• Suistamo-käspaikan kirjontamalli

Ohjeet Seija Raitasen suunnitteleman Suistamo-käspaikan kirjontaan. Kuvioon on kirjottu kaikki Suistamon kylät, kanteleet symboloivat runolaulajien perintöä ja vastakkaisista suunnista katsovat kukkilinnut kertovat Suistamon merkityksestä kahden kulttuuripiirin kohtaamispaikkana. Huom! Kirjontaohje on saatavilla vain sähköisessä muodossa.

HInta: 5 €

• Suistamo-kangaskassi

Puuvillainen kangaskassi pitkillä hihnoilla ja Suistamon Perinneseuran logolla.

Hinta 10 € + toimituskulut

• Perinneviestin vuositilaus

Kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän Suistamon Perinneseuran jäsenlehden vuositilaus itselle tai lahjaksi! Vuosikerran hinta sisältäa Suistamon Perinneseuran jäsenyyden.

HInta: 30 € / vuosi

Tilauslomake